loading...
بروزترین سایت تفریحی
خرید شارژ

برای خرید کارت شارژ با قیمت مناسب و پرداخت با کلیه درگاه بانک ها روی لینک زیر کلیک کنید



آخرین ارسال های انجمن
نوید بازدید : 1101 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (0)

usb-disk-security

USB Disk Security یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این USB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته.......

 

دانلود در ادامه مطلب

usb-disk-security

تصویر از محیط نرم افزار

USB.Disk.Security.6.1.0

 

 

USB Disk Security یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این USB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته و به راحتی می تواند از سیستم شما در برابر انواع فایل های مخرب محفاظت کند. یکی دیگر از مزیت های اصلی این نرم افزار که سبب محبوبیت بیش از حد آن شده است سازگاری کامل آن با هر نوع نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می باشد و این در حالی است که نصب دو آنتی ویروس درکنار هم برای افزایش امنیت سیستم امری غیر ممکن بوده و یکی از مشکلات و معضلات بزرگ کاربران دنیای کامپیوتر به شمار می رود اما این نرم افزار با داشتن این مزیت باعث می شود تا امنیت کامل تری برای سیستم شما ایجاد گردد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security v6.0.0.126:
- استفاده ی بسیار آسان بدون نیاز به هرگونه آموزشی
- استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
- اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
- امکان اجرای نرم افزار در Startup ویندوز
- بدون نیاز به آپدیت های مکرر
- پشتیبانی کامل از انواع حافظه های خارجی
- تامین امنیتی 100 درصدی برای سیستم به همراه یک آنتی ویروس قوی و به روز
- تشخیص و پاکسازی فایل های مخرب تنها با یک کلیک
- جلوگیری کامل از ورود انواع ویروس های فلش مموری به داخل سیستم
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب
- سرعت بسیار بالا در اسکن و حذف فایل های مخرب و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و…
- سازگاری کامل با تمام نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
- و …
ابزار نرم افزار USB Disk Security:
USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.
USBScan: اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسی، هر ویروس مخفیانه را تشخیص می دهد.
روش های اکتشافی USB Disk Security:
نرم افزار با بررسی دیسک و افزایش حجم بدون دلیل یا کند شدن سرعت توسط برنامه های بیهوده و جلوگیری از فایل های مشکوک و غیر امن یک حفاظ کامل و بدون نقص به شمار می آید.
MemoryShield: این قسمت با تحلیل عملکرد و رفتار ویروس ها از تجربه آنتی ویروس های خبره بهره گرفته و هر ویروسی را تشخیص می دهد. همچنین با دیده بانی کردن حافظه و برنامه های اجرا شده از طریق آن به صورت بلادرنگ از اجرای برنامه های بدخواه جلوگیری می کند.
Quarantine: تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه می شوند و نمی توانند هیچ آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار های آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبی نمی توانند برسانند.
RepairSystem: بیشتر اوقات نرم افزار های بدخواه در رجیستری تغییراتی ایجاد کرده و در مسیر موقت اینترنت لانه می گزینند. در این هنگان ابزار تعمیر می توانند تغییرات ایجاد شده توسط این نرم افزار ها را بازگرداند و فایل های بیهوده ایجاد شده را پاک کند.
Autostart: اغلب نرم افزار های بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیستری برای شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه می کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهای بدخواه را می دهد.
USBTools: این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار های آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند.
 

download دانلود با لینک مستقیم - Download Link

 حجم فایل: 5 مگابایت

منبع:www.King-Swith.Rzb.ir

 پسورد فایل :www.King-Swith.Rzb.ir

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 342
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3027
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 619
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,282
  • بازدید ماه : 7,524
  • بازدید سال : 54,866
  • بازدید کلی : 1,473,933
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ